Enige tijd geleden werd de Vughtse Glossy aangekondigd. Een dubbeldik en exclusief bewaarnummer met verrassende interviews, boeiende verhalen en prachtige foto’s. Maar ook met bijvoorbeeld een compleet overzicht van de horeca in Vught en veel aandacht voor de ‘dorpschatten’ zoals de IJzeren Man, Nationaal Monument Kamp Vught en de Petruskerk. Mede-initiatiefnemer Ton de Kort in Avulo Actueel van afgelopen zaterdag: “De Vughtse glossy ligt er in elk geval voor de zomer. Tweehonderd pagina’s dik en een oplage van 30.000 exemplaren. 10.000 exemplaren daarvan komt terecht op de leestafels van onder meer makelaars, tand- en huisartsen. De rest valt bij Vughtse inwoners op de mat.” Het maken van de glossy kost ongeveer een ton. Dat bedrag moet op tafel komen door advertenties en advertorials van Vughtse ondernemers. De Kort hoopt dat de gemeente ook een bijdrage levert. “Ik wil wel iets verklappen over de inhoud”, zei De Kort. “Zo komt er een dubbelinterview met de Vughtenaren Albert Verlinde en Mark van der Linden en komt er een artikel over Vughtse familiebedrijven.” De eventuele opbrengst van de glossy gaat naar Vughtse goede doelen. De redactie is nog op zoek naar leuke ideeën voor de inhoud. Die zijn welkom op ton@tdktekst.nl
Het volledige interview is hieronder te beluisteren!
Voor een juiste werking maakt avulo.nl gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan' om u een juiste werking van de website te garanderen en deze te verbeteren. Als u doorgaat met deze website te gebruiken bent u akkoord met deze instellingen. De cookies van derden die wij gebruiken zijn van Twitter en Google. De cookies van Twitter worden gebruikt om de Twitterberichten op onze pagina te tonen. De cookies van Google, gebruiken we om statistieken te verzamelen en daarmee onze website te verbeteren.